Subject: FW: tervitus töötukassast
From: "Siiri Koplimaa" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 27 Feb 2025 09:41:44 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuigi allpool olev e-mail oli nagu saatmise ajal kehtiv, siis ma enam ei 
leidnud vastavat isikut ministeeriumi kontaktide alt.

Kas oskate mind suunata õigesse osakonda? Teemaks jätkuvalt: Tööalasest 
rikkumisest teavitaja kaitse seadus ja meid huvitab just seaduse looja 
(regulaatori) seisukohad.

Ikka parimatega

Siiri Koplimaasiseauditi osakond

siseauditi juht

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%202838> 614 2838

 <tel:505%209060> 505 9060

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>

From: Siiri Koplimaa
Sent: Monday, January 20, 2025 6:22 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: tervitus töötukassast
Importance: High

Tere

Tööalasest rikkumisest teavitaja kaitse seaduse rakendamise osas on tekkinud 
küsimusi just EL õigusraamide osas, rakendusvaldkonnad vajavad täpsustamist.

Kas teie oleksite nõus rääkima meile just rakendusvaldkondadest ja EL õiguse 
dokumentidest. Küsimus on, kuidas lihtsalt ja efektiivselt igapäeva töös 
välja selgitada seaduse mõttes need EL õigusaktid / need olukorrad / need 
vihjed, mis kuuluvad teavitaja kaitse alla.

Kas oleksite nõus küsimuste / vastuste stiilis kohtumise meie asutus 
etöötajatega teha veebruari kuus?

Ikka parimatega

Siiri Koplimaasiseauditi osakond

siseauditi juht

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%202838> 614 2838

 <tel:505%209060> 505 9060

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>  <http://tootukassa.ee/>